Re: neomaleny dotaz - aptitude

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From Kepi <debian zavinac orthank bod net>
Date Mon, 19 Mar 2007 17:30:12 +0100
Mail-followup-to czdebian-l zavinac debian bod cz
User-agent mutt-ng/devel-r804 (Debian)

ve chvili kdy se toto stane staci zmacknout ctrl+c a vyskocit z
aptitude... aptitude neuklada ten vyber hned, ale asi az pri nejake
dalsi akci, takze pri znovuspusteni je to jako kdyz jste nic
neudelal.

bohuzel, je pravda ze tohle by se mohlo vyresit nejak na urovni
aptitude same, je to zavazny logicky nedostatek a zpusobuje jiste
spoustu problemu.

Kepi