[Provoz] Re. Výroční zpráva o stavu projektu Debian CZ/SK

To provoz zavinac debian bod cz
From Martin Šín <martin bod sin zavinac seznam bod cz>
Date Thu, 07 Apr 2005 21:06:03 +0200

Dobrý den,
chtěl bych se nějakým způsobem zapojit, ale netuším kde a jak začít.
Anglicky umím "se slovníkem v ruce" a směrem do češtiny, opačně to je
horší.
Používám distribuci Ubuntu a tak by mě také zajímalo jak moc je svázán s
projektem Debian - předpokládal bych, že se překlady Debianu projeví i
zde, je to tak?
Martin Šín

P.S.: Mejl "Výroční zpráva o stavu projektu Debian CZ/SK" poslaný do
diskuzního fóra Debianu jsem si pročet, ale moudrej z něj nejsem.