[Provoz] Relaying denied i přes local-host-names

To provoz zavinac debian bod cz
From "Vojtěch Brzek" <vojtech bod brzek zavinac gmail bod com>
Date Tue, 6 Feb 2007 23:20:52 +0100
Domainkey-signature a=rsa-sha1; c=nofws; d=gmail.com; s=beta; h=received:message-id:date:from:to:subject:mime-version:content-type; b=q9f850K7nl/l5IpwVBUxeLTElWM/VyoZXCJPesBah2KFJuspvlfVS6wqNfDgyQdhhavU9caX6XpdtKlMwCozMT/U1xQ+qYxKDTKfT76Bh0ImA4RrWMlPd7Kqf6BLbcGi0GrpnbaaNCu1EZT6g29ZV71UuJuzIPMCkojX6TZjSBY=

Zdravím koferenci,

potýkám se s problémem doručování pošty. Provozuji na debianu poštovní server na sendmailu. Konfiguraci sendamilu jsem ale přetáhl ze starého poštovního serveru na RedHatu. Nyní chci do tohoto nového serveru přidat novou doménu a neúspěšně.

Záznam v souboru /etc/mail/local-host-names je v pořádku; doménu jsem přidal. Sendmail jsem restartoval. A pošta se vrací s tím, že server odpovídá relaying denied. Podle pošťáka odpovídá správný server, takže MX záznam v DNS je nastaven správně. Nemáte někdo z něčím podobným zkušenosti?

Chcete-li si to otestovat zkuste napsat na cokoliv zavinac wnc bod cz.

Díky