Re: [Provoz] Relaying denied i p řes local-host-names

To provoz zavinac debian bod cz
From Kepi <debian zavinac orthank bod net>
Date Wed, 7 Feb 2007 09:19:24 +0100
User-agent mutt-ng/devel-r804 (Debian)

Dobrý den,

konference provoz slouží pro problémy a potřeby projektu debian.cz a
tohoto maillistu a ne problémy uživatelů, použijte prosím konferenci
czdebian-l, kde je přihlášeno více uživatelů kteří Vám mohou pomoci.

S pozdravem

--
 .''`. Ondra 'Kepi' Kudlik
: :' : Debian GNU/Linux User