[Provoz] Instalace debianu na notebook bez moznosti bootovat z CD

To provoz zavinac debian bod cz
From Bc. Tomas Hak <haktom zavinac seznam bod cz>
Date Sun, 09 Sep 2007 14:14:18 +0200 (CEST)

Zdravím všechny,
  obracím se na vás ohledně jednoho takového začátečnického problému s
instalací Linuxu. S Linuxem jako takovým jsem nucen čas od času pracovat, ale
zatím jsem to řešil vždy instalací na  Virtual Machine pod WinXP. Rád bych ale
dostal Debian i na svůj druhý počítač, konkrétně malý notebook Toshiba Libretto
100CT, 64MB paměti, 10GB disk, na kterém teď běží Win98 SE. Na stránkách
www.debian.cz je nabízena i možnost instalace přímmo z Windows, ale 98 se
nepodporují.
  Problém je v tom, že tento notebook přímo v sobě neobsahuje disketovou ani CD
mechaniku, ty se připojují externě pomocí PCMCIA karty. Bohužel bootovat lze
pouze z mechaniky disketové. Nepodařilo se mi nikde najít (nebo jsem spíš
hledal na špatných místech), postup, jakým bych například základní instalaci
pustil z diskety a pak už potřebné soubory stahoval z Internetu případně z CD
mechaniky.
Předem všem děkuju za rady.

Tomas Hak