[Provoz] Webik http://www.debian-linux.cz/

To provoz zavinac debian bod cz
From Dan Ohnesorg <Dan zavinac ohnesorg bod cz>
Date Fri, 1 Feb 2008 17:45:01 +0100
User-agent Mutt/1.5.14 (2007-02-28)

Zdravim vespolek.

Mozna jste si vsimli, ze Petr Krcmar spustil novy web o debianu.

O aktivite vim asi mesic, kdy se na me obratil, zda by czlug poskytl pro
takovy projekt domenu debian.cz. To se mi nezdalo jako dobry napad, protoze
si nemyslim, ze debian by mel byt prezentovan na nejoficialnejsi domene
blogem jednoho cloveka. Velice rychle jsme dospeli k zaveru, ze postavit
uspesny projekt na cizi domene muze byt do budoucna problematicke a Petr si
poridil domenu vlastni, aby mohl zcela svobodne ridit projekt a nikdo mu do
toho nemohl zasahovat.

Nicmene projekt sam se mi libi a rad bych mu pomohl. Co byste rikali na to,
ze bysme dali nekam na debian.cz boxik s RSS kanalem?

zdravim
dan