Re: [Provoz] Webik http://www.debian-linux.cz/

To provoz zavinac debian bod cz
From Miroslav Kure <kurem zavinac upcase bod inf bod upol bod cz>
Date Sat, 2 Feb 2008 21:36:52 +0100
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

On Sat, Feb 02, 2008 at 05:15:21PM +0100, Dan Ohnesorg wrote:

> Ja jsem myslel, ze bysme mohli zobrazovat rovnou titulky clanku.

OK, podivam se na tu backendovou cast (ziskani nadpisu z rss a
vyplivnuti odkazu v podobe vhodne pro debian.cz), ale ohledne
grafickeho umisteni nekde na strance by mel poradit nekdo s grafickym
citenim (osobne ctu weby casto pres w3m).

> Mozna by se nasel i jiny web, ktery by stalo za to takle odkazovat,
> treba primo www.debian.org.

Taky bysme mohli odkazovat na times.debian.net nebo planet.debian.org,
ale to by prestal mit smysl ten Petruv web :-)

--
Miroslav Kure