ramecky pri instalaci

Pavel Hanak hanak@brailcom.cz
24 Apr 1998 22:20:44 +0200

>>>>> "PM" =3D=3D Pavel Makovec <pavelm@terminal.cz> pise:

    PM: ldlinux nen=ED linux (nezvl=E1dne setfont ucw16.psf; ./mapscrnuni=

    PM: <latin2.table loadkeys cz-lat2-prog.map). samotn=E9 p=EDsmo
    PM: ucw16.psf sice na=E8=EDst jde, ale k=F3dov=E1n=ED je bez ./mapscr=
nuni
    PM: <latin2.table problematick=E9 (viz d=E1le).

Dobry den,

tato vec mi neni zcela jasna. Nezabyval jsem se zatim detailne tim, jak
presne postupuje Debian pri instalaci, ale domnival jsem se, ze jde v
principu o standardni postup - nejaky rozumny kernel a image, ktera se
rozbali do ramdisku. V ni jsou ruzne moduly pro jadro a nezbytne
programky.
Jestli tomu tak neni, tak me opravte.
Jestli tomu tak ale je, tak nevidim duvod, proc by image nemohla
obsahovat soubory setfont, ucw16.psf, mapscrnuni a latin2.table. S
temito soubory pak snad uz jde operovat stejne jako jindy.

Jestli rikam nesmysly, tak se omlouvam.

S pozdravem

--
Pavel Hanak