Preklad Packages (1/2)

Miroslav Vasko vasko@ies.sk
Fri, 15 Jan 1999 10:55:41 +0100

Nazdarte!

>     DR> Muj programek pisu v perlu, ale existuje oficialni od MZ,
> Nechci blb_ remcat, ale: Nejprve se tu pt_m, jestli n_kdo nechce
> progr_mek napsat.  Nikdo se neozve, tak jej ud_l_m a po_lu jej sem.

	Na ten "oficialny" som pozeral, ale nie je mi celkom jasny. Za prve:
zisti zmeny baliku (nove cislo verzie, zmeneny kratky/dlhy popis)? Za
druhe: na co je mu treti parameter? Doplni do prelozeneho baliku
nove/zmenene baliky? Alebo funguje tak, ze ked najde balik so
zmenenym popisom, v prelozenom subore bude najprv povodny, potom
modifikovany balik? Za tretie: vyrovna sa s dvoma stylmi prekladovych
suborov (jeden je kratsi, ma len nazov baliku a kratky/dlhy popis a
druhy je uplny). Ako potom zisti, ze sa zmenila verzia? Je mozne, ze
kratky styl je uz len v prelozenych ceskych suboroch, anglicke som
zatial neprekladal.

>     >> Ludia na slovensku pouzivaju hlavne RedHat 5.2 SK, ktory ma uz >>
>     slovensky instalacny program, slovenske klavesnice pre konzolu >> aj X
> V_born_, je mo_no n_kter_ v_stupy t_to _innosti vyu__t pro Debian?
	Samozrejme, slovenske locales a klavesnica pre konzolu uz putovala
do prislusnych balikov a budu v slink! ;) X je riesene pomocou
hnusneho hacku, takze sa asi budem drzat navodu Petra Spatka.

>     DR> Asi bys mel poslat vyzvu do linux@muni.cz, snad se prece jenom DR>
>     nekdo jeste najde.
> P_esn_ tak, kdy_ se o tom nev_, t__ko m__e n_kdo pomoci.
ok, skusim, tam som to neposlal preto, lebo mi asi pred mesiacom
konferencia linux@muni.cz umrela a nechodia mi odvtedy ziadne spravy.

> A_ u_ byste to r_d vystavil na www.debian.cz nebo jinde, dejte mi pros_m
> v_d_t.
Rad, ale budem potrebovat aspon kopiu nejakych stranok projektu
(najlepsie preklad packages), aby som mal s cim zacat. Rad by som to
vystavil na www.debian.cz ako novy projekt. Pripadne casom na
www.debian.sk? :-)))

	Vdaka,
		Miro.