Debian CZ/SK je projekt, ne distribuce!

Miroslav Vasko vasko@ies.sk
Wed, 31 Mar 1999 10:02:36 +0100

Caute,

> Co mne t=EC=B9=ED ji=BE m=E9n=EC, je minim=E1ln=ED snaha o za=E8len=ECn=
=ED v=B9ech t=ECchto n=E1pad=F9
> do Debianu.  C=EDlem projektu Debian CZ/SK je internacionalizace Debian=
> s ohledem na =E8esk=E9 a slovensk=E9 u=BEivatele, ke kter=E9mu=BE c=EDl=
i se zat=EDm
> bl=ED=BE=EDme jenom velmi pomalu.  C=EDlem projektu naopak *nen=ED* vyt=
v=E1=F8et
> distribuci vystav=ECnou na Debianu.

suhlasim s tym, ze sa musime snazit zaradit tieto baliky do distribucie.
teraz som sa (aspon ja osobne) sustredil na vyrobenie lokalizacie Debian
SK/CZ
z existujuceho materialu, co je v slinku.
hned po vydani CDcok chcem dospiet ku konsenzu o lokalizacii Xov najprv
v tomto mail-liste, a potom to pretlacit do potato.
konzola je v slinku v pohode (az na to, ze bude asi treba poslat nove
standardne klavesove mapy, ak uz budu hotove)

Miro

--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko@debian.cz, vasko@debian.sk