Preklad: Slovnik 001

David Rohleder davro@ics.muni.cz
26 Oct 1999 09:48:44 +0200

Jan Popelek <japp@research.nj.nec.com> writes:

> authentication			ov=EC=F8en=ED (toto=BEnosti), identifikace
                                autentizace, autentikace

> centipede			??? , stono=BEka		(pkg. OpenLDAPd)
                                v OpenLDAP je to program pro replikaci,
                                neprekladal bych
> data-driven			??? , datab=E1zov=E9, zalo=BEeno na datech
                                =F8=EDzen=E9 daty ??
                                =

> dialect [of Pascal]		n=E1=F8e=E8=ED [Pascalu]
                                dialekt
> loadable			z=E1suvn=FD (=3Dplugable)
                                nahrateln=FD??
> masquerade			masquerade
                                ma=B9kar=E1da
> opcode tree			??? (pkg. PerlDebug)
                                strom opk=F3d=F9 (opk=F3d je n-tice, obvy=
kle
                                pseudoinstrukce a data k n=ED)

> plugin				plugin
                                plugin, z=E1suvn=FD modul
> replication server		??? , kop=EDrovac=ED server	(pkg. OpenLDAPd)
                                replika=E8n=ED server
> shell				p=F8=EDkazov=FD interpreter
                                p=F8=EDli=B9 dlouh=E9, sta=E8=ED shell
> to save bandwidth		urychlit p=F8enos
                                u=B9et=F8it p=E1smo
> widget				??? =

                                asi nep=F8ekl=E1dat                      =
       =

> window manager			spr=E1vce obrazovky
                                spr=E1vce oken ??
> wrapper				pl=E1=B9=BB