syslog+login

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue, 17 Oct 2000 15:07:16 +0200

Petr Slansky napsal:
> V Slinku byla veskera dokumentace v /usr/doc. Potato preslo na novy standart

pro potato je dokumentace pristupne prez /usr/doc. To, ze je tam nekdy jen
symlink na /usr/share/doc nic neznamena.

> (snad snaha o sjednoceni s ostatnimi distribucemi) a dokumentaci umistuje do
> /usr/share/doc a v /usr/doc jsou symlinky... Ja si spis myslim, ze tato
> struktura byla navrzena proto, aby se disk /usr/share mohl sdilet mezi vice

jo

> stroji... Neni snad takovy problem presunout dokumentaci z /usr/doc do
> /usr/share/doc/. Ale hodne baliku to stale neudelalo... Vim, ze sice placu

to neni, ale proc delat upload 6*4000 baliku kvuli pitome zmene adresare?
Treba takovy balik `zoo'. Nova verze nebyla asi 8 mozna 10 let. Posledni
kompilace byla 16. kvetna 1998. Balik chodi, tak proc ho znova prekladat pro
8 architektur? Asu casem udelam novy upload, ale zatim ...

> pekne ale na spatnem hrobe... A udelat to muze jedine autor ktery spravuje
> balik. Reportovane to kolikrat je, ale nic se nedeje...

				Petr Cech

<rmtZzz> The guy may know awk like the back of a dingo, too.