Re: xkbcomp

From Petr Heřman <ph zavinac lf2 bod cuni bod cz>
Date Wed, 14 Feb 2007 14:40:21 +0100
Mail-followup-to Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

On Wed, Feb 14, 2007 at 08:20:15AM +0100, Petr Stehlik wrote:

> od kdy ma Debian konfiguracni soubory jinde nez v /etc?

Mozna jsem se spatne vyjadril - spis jsem myslel klavesove mapy
pro xkb, vlastne vsechno, co bylo v /etc/X11/xkb/
je ted v /usr/share/X11/xkb/. Myslim, ze jine distribuce
to maji take tam nekde, takze ten Debian byl podle me spis
vyjimka, ze to mel vsechno v tom /etc/X11/

Od kdy tam jsou, to presne nevim, ale tipnul bych to tak na
podzim minuleho roku, kdy mi to prestalo fungovat. Nemel jsem
moc casu se v tom stourat a tak jsem si rekl, ze to je nejaky
bug, ktery se "casem" nejak opravi "sam", takze to nebudu resit.
Verze xorg 7.1 se uvolnila myslim nekdy na jare minuleho roku a tak
je mozne, ze do etch se dostala na podzim, tak bych rekl,
ze to bylo nejak v souvislosti s tim. Nevim, jestli se nekde
na debian.org da vyhledat, kdy kde co se kam dalo (myslim jaka
verse ceho do jake distibuce).

Ale jak sem na to byl cela ta leta zvykly ze to v debianu je
vsechno v tom /etc/X11 tak me to hned nedocvaklo.
Zajimalo by me, jestli se to nekde na debian.org
pise, kdyz se takhle nekde neco zasadne zmeni a presoupne,
takove zmeny v debian policy, myslim nejaka takova stranka
pro BFU, kteri bezne nesleduji konfery pro vyvojare.

> Jakmile clovek dosahne problemu, kdy mu uz nikdo v konferenci nedokaze
> poradit, muze byt sam se sebou spokojen - zvlast, kdyz to nakonec
> rozlouskne ;-)

No, nerekl bych, ze nikdo v konferenci by nedokazal poradit -
jak jsem prosil o tech par testu, tak to kdyby nekdo zkusil,
tak by se hned musel podivit, ze ty soubory ma jinde
nez pisu ja a hned by to bylo jasny.

Spis mi prislo, ze tuhle konferu uz moc lidi necte,
anebo jsem mel takovy blby pocit, jestli vetsinu subskribentu
uz netvori lidi, co maji stable s KDE, kteri, kdyz
potrebuji neco nakonfigurovat, tak kliknou na nejakou ikonku,
aniz by je muselo zajimat, jestli je neco v /etc nebo /usr/share.

Jo, pocit jsem mel nejdriv dobry - lehce po pulnoci, kdyz uz to
vypadalo, ze mi manzelka rozmlati pocitac obracakem, ze je mi
milejsi nez ona - to uz jsem tusil, ze mam reseni na dosah
a tak jsem vypadal taky obzvlast zurive. Ale kdyz jsem se konecne
vyspal zaslouzenym spankem a uvedomil si, kolik casu mi trvalo
prijit na takovou stupiditu, jako je presun souboru z jednoho
adresare do druheho, tak me pocity z toho uspechu nabyly smisenych
rozmeru...

> Petr

Petr