Re: [Provoz] kompilace jadra 2.6.xx v Etch

To provoz zavinac debian bod cz
From Kepi <debian zavinac orthank bod net>
Date Sun, 1 Oct 2006 14:33:27 +0200
User-agent mutt-ng/devel-r556 (Debian)

Dobry den,

tenhle dotaz nepatri na provoz@ ale na normalni mail list.

Jinak tezko rict cim to muze byt, chybi vam nejaka volba nebo nejaka
prebyva :) Napiste do czdebian-l zavinac debian bod cz a pridejte treba aspon
vas .config soubor

Ondra Kudlik