[Provoz] Port Forward

To provoz zavinac debian bod cz
From Zdenek Zemek Centrum <zdenek bod zemek zavinac centrum bod cz>
Date Thu, 2 Nov 2006 10:15:24 +0100

Zdravím all.
Chtěl bych se zeptat, jak správně na port forwarding. Mám nainstalovaný Debian který používám jako router a web srv. Kvůli jedné aplikaci (Strong DC) běžící na PC za routerem, potřebuji nastavit port forwarding. Postupoval jsem dle tohoto návodu: http://www.debian- administration.org/articles/73 , ale bohužel neúspěšně. Je tenhle návod správný? nevím teď přesně kterou verzi Debianu mám. Myslím že 3.x

 s pozdravem

Zdeněk Zemek

tel. +420 777 203 277
e-mail: zdenek bod zemek zavinac centrum bod cz
ICQ: 87340063