Re: [Provoz] Ovladače , instalace modemu.

To provoz zavinac debian bod cz
From Miroslav Kure <kurem zavinac upcase bod inf bod upol bod cz>
Date Thu, 26 Oct 2006 12:22:15 +0200
User-agent Mutt/1.3.28i

On Thu, Oct 26, 2006 at 12:12:07PM +0200, Michal  Vlasák wrote:
> Dobrý den, jsem úplný začátečník Linuxu. Mám nainstalovaný systém
> Debian. Nefunguje mi zvuková karta a neumím nainstalovat ovladače
> Sound Max pro Debian. Jak se v Debianu instalují ovladače?

Takoveto dotazy prosim pokladejte do konference czdebian-l zavinac debian bod
cz bod
Az tam budete psat, tak pridejte informaci o tom, jakou verzi Debianu
pouzivate, jakou mate verzi jadra a pokud mozno presne oznaceni
zvukove karty.

--
Miroslav Kure