xmms - ceske znaky v playlistu

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From Tomáš Dvořák <tom bod dvorak zavinac elektrahk bod cz>
Date Tue, 13 Feb 2007 19:40:10 +0100
User-agent Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)

Zdravim konferenci, mam problm s xmms, samo o sobe ve vlastnim menu po instalaci pomoci apt-get nechce zobrazobat E s hackem ( pravym klikem na okno xmms se zobrazi menu, mam na mysli polozku "znazorneni" , objevuje se mi tam "znazorn'(ni") . A druha vec s xmms jsou ceske znaky v xmms playlistu, pisnicky ktere se tam hraji jsou z mnt/d/ (tedy z ntfs disku s cp1250) jde mi o to zda je toto mozne nejak odstranit k me spokojenosti. diky